expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, July 17, 2014

JENNIFER ANISTON DAN JUSTIN THEROUX AKAN BERKAHWIN HUJUNG BULAN INI


Pasangan terkenal Hollywood yang telah mengikat tali pertunangan, Jennifer Aniston dan Justin Theroux dilaporkan merancang untuk  berkahwin di Mexico pada akhir bulan ini.

Pasangan Hollywood, yang telah bertunang sejak 2012 lagi nampaknya akan berkahwin di Flora Farm San Jose del Cabo iaitu di tempat percutian kegemaran Aniston, Cabo San Lucas pad 26 Julai ini.

Hanya 50 daripada rakan-rakan Aniston dan Theroux serta keluarga terdekat, termasuk rakan selebriti seperti Courteney Cox, Chelsea, Sheryl Crow, Ben Stiller, Toby Maguire dan pelawak Jimmy Kimmel dijangka akan menghadiri majlis perkahwinan ini.

"Jen mahu perkahwinan ini lebih kasual. Beliau mahu tetamu berasa seolah-olah mereka boleh menanggalkan kasut mereka dan menari bersama, kata satu sumber

"Malam ini adalah untuk dia menyimpan kenangan bersama orang-orang yang disayanginya. Itulah apa yang penting bagi Jen sekarang," lapor sumber itu lagi.

The upacara perkawinan akan adalah perkahwinan pertama bagi Theroux dan yang kedua bagi Aniston kerana sebelum ini dia pernah berkahwin dengan Brad Pitt.


Edited by;
Farahhasina