expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, July 21, 2014

PUNGGUNG KIM KARDASHIAN DIKRITIK


Bintang realiti sensasi, Kim Kardashian sentiasa mendapat jolokan artis wanita paling seksi disebabkan bentuk tubuh dan pinggulnya yang seksi.

Rata-rata mengakui keseksian wanita ini dan tubuhnya yang menggiurkan seringkali menjadi impian ramai wanita untuk memiliki tubuh seperti itu.

Namun, rupanya tidak semua wanita mempunyai impian yang sama. Bagi seorang usahawan wanita yang dulunya bekas model, Michelle Mone, dia terpaksa berlari dan berjogging untuk mengelakkan punggungnya kelihatan seperti punggung Kim Kardashian. 

Menurut Michelle lagi, dia tidak faham mengapa ramai wanita mahukan punggung seperti Kim itu. 

Bekas model yang berasal dari Scotland ini juga memberitahu bahawa dia sentiasa berusaha untuk menghilangkan rupa punggung seperti Kim Kardashian itu dan beliau telah berjaya menurunkan beberapa gram lemak daripada dirinya. 

Wanita berusia 42 tahun itu berkata, dia memang sentiasa bekerja keras melenyapkan bentuk punggung seperti bintang realiti tv termasyur itu.

Michelle menambah bahawa dia sentiasa mahukan punggung yang lebih kecil dan menurutnya lagi wanita memang tidak pernah berpuas hati dengan apa yang mereka ada.

MICHELLE MONE
PUNGGUNG KIM KARDASHIAN INI DISIFATKAN SEBAGAI LEMAK BERLEBIHAN OLEH MICHELLE MONE