expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, June 19, 2014

KIM KARDASHIAN TAYANG BADAN LAGI


Bintang program realiti, Kim Kardashian memang sentiasa tampil dengan kejutan-kejutan dan kontroversi yang berterusan. Pelbagai berita dan aksi panas yang pernah dilakukannya.

Dia pernah membuat rakaman video seks, dirakam di atas motosikal Kanye West tanpa baju dan menyertai program kontroversi di tv. Sebelum ini Kardashian pernah dirakam memakai pakaian yang jarang dan seksi seolah-olah tidak memakai apa-apa.

Tetapi ini mungkin gambar Kim Kardashian yang paling mendedahkan tubuhnya kerana dia tidak pernah dilihat dalam pakaian seperti ini.

Gambar Kim berbikini jarang yang menampakkan putingnya berjaya dirakamkan semasa bulan madu keduanya bersama Kanye West di Mexico.

Ibu kepada seorang anak ini telah menayangkan puting buah dadanya di dalam bikini jarang semasa berenang dalam sebuah kolam persendirian.

Jelas sekali, Kim bangga dengan apa yang diperlihatkannya tanpa sedikit pun rasa canggung berpakaian begitu ketika keluar dari air.

Kim yang berusia 33 tahun juga dilihat menyapu losyen ke badannya selepas berenang, membaca majalah gossip dan bersantai di tepi kolam dalam keadaan badan yang terdedah itu.

Kim benar-benar menikmati percutian bulan madu mewah itu dan sangat teruja menayangkan segala aset badannya yang seksi dan montok itu.