expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, July 24, 2014

KAREENA KAPOOR TOLAK 6 FILEM DALAM TEMPOH 5 BULAN


Pelakon sensasi Bollywood, Kareena Kapoor Khan, yang terkenal dengan pendekatannya yang berani dan jujur ​​terhadap pelbagai perkara telah mendedahkan mengapa dia telah menolak enam filem dalam tempoh lima bulan.

Kareena mraih perhati dan turut dikritik kerana menolak banyak filem-filem seperti Queen, Goliyon Ki Raasleela Ram Leela, Shhuddhi dan Zoya Akhtar ini Dil Dhadakne Do. Bagaimanapun, pelakon itu tidak kisah menolak tawaran berlakon filem.

Menurut laporan di Hindustan Times, Kareena bercerita mengenai filem-filem yang pernah ditolaknya. Dia berkata bahawa dia tidak mahu melakukan perkara-perkara yang tidak cukup bagus dan selepas mencipta nama di Bollywood dia mempunyai hak untuk menolak. 

Semasa mengulas tentang filem daripada Zoya, Kareena berkata bahawa dia berasa rugi besar kerana tidak dapat berlakon dalam filem arahan wanita itu dan amat berharap bahawa dia akan berpeluang bekerja dengannya pada masa akan datang.

Dalam satu temu bual dengan sebelum ini, Kareena menegaskan, "Saya hanya melakukan perkara-perkara yang saya sukai dan apabila saya tidak suka sesuatu, saya tidak akan melakukannya. Apabila saya mendengar cerita dari seseorang, perkara pertama yang saya fikirkan adalah sama ada saya suka pergi ke set filem tersebut," 

"Saya akan bersetuju, apabila saya fikir saya mahu bersama dengan pasukan itu dan akan dapat menghabiskan 100 atau 200 hari dengan orang-orang tersebut. Sekiranya selepas 20 hari, kita tidak seronok melakukannya maka tiada guna berlakon filem tersebut. Saya telah mengalami banyak pengalaman seperti itu dalam industri ini," kata Kareena lagi.